loading...
دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی|دانل
DLBAN بازدید : 202 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

بازی RESIDENT EVIL REVELATIONS آخرین نسخه ارائه شده از مجموعه بازی های Resident Evil است که داستان را جایی بین Evil 4 و Evil 5 می برد تا حقایقی در مورد ویروس T و مسائل دیگر را برای بازیکنان روشن کند .

از نکاتی که در مورد این بازی می توان گفت گرافیک زیبا ، گیم پلی روان و جزئیات بسیار زیاد در بازی است .به گفته سازندگان این بازی شما نور ها را جور دیگری خواهید دید .

در رزیدنت اویل – وحی شما باید همیشه مراقب سایه ها و مکان های تاریک باشید

زیرا که بیشتر زامبی ها در تاریکی کمین کرده اند .

DLBAN بازدید : 196 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

فیلم مستند فوق العاده زیبای  TimeScapes برنده جایزه بهترین فیلم برداری و بهترین کارگردانی از جشنواره تام لاو یکی از خیره کننده ترین و زیباترین تصویر برداری های آهسته را از مردم و حیات وحش گرفته است . فیلم برداری این مستند زیبا ۲ سال زمان برده است.

این مستند را می توانید با کیفیت خارق العاده FULL HD دانلود کنید.

DLBAN بازدید : 265 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (1)

از جمله سرگرمی خیلی از افراد، افکت گذاری و قرار دادن افکت های متحرک انیمیشنی و تصویری دو بعدی و سه بعدی بر روی فایل های تصویری، عکس ها، ویدیوهای خانگی، فیلم های سینمایی و .. می باشد. نرم افزار BluffTitler آسان ترن راه ممکن برای اضافه کردن متن سه بعدی و گرافیک تماشایی بر روی تصاویر و فیلم های شماست. BluffTitler DX9 iTV 10.0 + Serials  نرم افزاری قدرتمند  جهت ساخت متون سه بعدی به صورت حرفه ای و امکان قرار دادن آن ها بر روی عکس ها و یا فیلم ها، محصول شرکت outerspace می باشد.

 

کاربران از امکانات و ویژگی هایی نظیر افکت های حرفه ای حرکتی برای قرار دادن بر روی متن خود و نوع حرکت، ورود و خروج متن از تصویر در اختیار دارند. به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم می سازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ابزارهای این نرم افزار توانمند قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید. چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی برای کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود، دو بعدی و سه بعدی سازی کنید. BluffTitler DX به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد. همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنند. در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید. قلم ها، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد. BluffTitler DX قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند. این برنامه با پلیرهای مانند Pinnacle Studio ،Sony Vegas ،Ulead ،Canopus Edius و Adobe Premiere  کار می کند.

DLBAN بازدید : 268 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

DLBAN بازدید : 184 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Ad-Aware Free Antivirus v10.4.43.4155 آنتی ویروسی بسیار قدرتمند است که با آن میتوانید با خیالی راحت و امنیتی کامل در اینترنت گشت بزنید. این آنتی ویروس با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای که دارد مانع از ورود ویروس ها و تروجان های مخرب به سیستم می شود. از دیگر ویژگی های این آنتی ویروس حجم کم آن است.این نرم افزار قادر است تا زمانی که شما یک فایل را از روی اینترنت دانلود می کنید قبل از ذخیره سازی بر روی هارد دیسک و در صورتی که فایل مورد نظر آلوده باشد بلوک کند و اجازه ذخیره سازی و آلوده کردن سیستم را به آن ندهد.

 

قابلیتهای Ad-Aware Free Antivirus v10.4.43.4155 :

امکان حذف و از بین بردن تمامی برنامه های جاسوسی

حفاظت شما از کیلاگرها و تروجان ها

جلوگیری از دانلود فایل های مخرب و حفاظت از دانلود

سرعت فوق العاده بالا  و بهره مندی از دو موتور برای اسکن کردن و

DLBAN بازدید : 191 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

با نرم افزار Advanced SystemCare  میتوانید به طور آسان ویندوز و برنامه های و سیستم خود را بهینه سازی کنید تا سیستم شما بهترین عملکرد را داشته باشد.این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود.این نرم افزار می تواند سرعت پردازش دستورات در ویندوز شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

 

قابلیتهای Advanced SystemCare  :

قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد

استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم

سرعت بخشیدن به سیستم شما

بهینه سازی عالی ویندوز

و…

DLBAN بازدید : 188 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

با نرم افزار Desktop Groups v1.3 میتوانید آیکونهای دسکتاپ خود را در مکینتاش به صورت زیبا در بیاورید و یا گروه بندی کنید.شما میتوانید آیکن ها و پوشه ها و فایل های خود را بر اساس موضوعی یا هر نوعی دسته بندی و مدیریت نمایئد. میتوانید به دسته های فایل های خود نام دهید ، فایل های را به سایر گروه ها انتقال دهید و یا حذف نمائید.

 

 

ویژگیهای Desktop Groups v1.3 :

گروه بندی آیکونهای دسکتاپ

ساخت تعداد بی نهایت دسته

قرار دادن و یا برداشتن فایل در دسته ها

قابلیت تغییر رنگ پس زمینه و…

DLBAN بازدید : 170 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

QuickTime Player v7.73.80.64 نرم افزار و پخش کننده فایهای تصویری بسیار خوبی است که مدتها در حال آپدیت شدن است..این نسخه جدید از نرم افزار دارای ظاهری جدید و کار کار با آن بسیار آسان تر شده است همچنین دارای کیفیت بالاتری در پخش نصبت به نسخه های قبلی نیز دارد.QuickTime قادر است تا فرمت های صوتی و تصویری رایج را هم اجرا کند و امکاناتش به همان سرویس های موبایل یا پخش رسانه های آنلاین محدود نمی شود.

 

 

قابلیتهای QuickTime Player v7.73.80.64 :

امکان ساخت سریع و راحت فایل های ویدئویی

هماهنگی کامل با خروجی دوربین های موبایل ها

امکان گرفتن عکس از فیلم در حال پخش

تعادل کنترل و اکولایزر و…

DLBAN بازدید : 82 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

شما میتوانید با نرم افزار Free Disc Burner 3.0.18.1130 به صورت کاملا آسان و ساده بر روی دیسک اطلاعات خود را رایت کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری بر روی سی دی وی دی وی دی رایت کنید.

 

ویژگیهای Free Disc Burner 3.0.18.1130 :

پشتیبانی از درایورهای BD-R/BD-RE (Blu-Ray), DVD-R Double Layer, DVD-R Dual Layer, DVD + R / DVD + RW, DVD-R/DVD-RW, DVD-RAM, CD -R/CD-RW

فن آوری رمزگذاری BurnProof, JustLink

رایت آسان و…

DLBAN بازدید : 99 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Xara Web Designer  بر خلاف تمام ویراشگر هایی که تا به حال دیده اید نیاز به دانش HTML ندارد و به را حتی همراه با یک رابط کاربری آسان می تواننید به طراحی وب بپردازید . امروزه در طراحی وب ، استفاده از المان های گرافیکی و مدرن بسیار حائز اهمیت است ، همچنین مهم این است که شما بوانید به راحتی این المان ها را در هر نقطه ای از وب سایت خود بدون نیاز به کد نویسی قرار دهید . نرم افزار های طراحی وب به شما این امکان را می دهد که با کشیدن و رها کردن ابزار ها آن ها را در هر جایی از وب سایت خود قرار دهید .

ویژگی های نرم افزار :

- ایجاد متن شناور اطراف اجسام مختلف

- ایجاد MouseOver , Thumnail , Pop up

- تنظیم خود کار اندازه تصاویر و کشیده یا جمع شدن متون  در تغییر ابعاد صفحه نمایش بیننده

DLBAN بازدید : 190 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Captivate  ابزاری برای ایجاد محتوای آموزش  الکترونیکی است. در این نرم افزار شما می توانید آزمون های الکتریکی مختلفی را بر اساس متد های آموزش الکترونیکی طراحی کنید .همپنین برای تولید محتوای ویدئویی ، فلش و .. می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

طراحی آزمون های اینترنتی از مهم ترین امکانات این نرم افزار است.

DLBAN بازدید : 77 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک لانچر حرفه ای برای گوشی اندرویدی خود هستید ما لانچر GT Launcher Prime را به شما معرفی میکنیم. این لانچر بیش از ۱۰۰ تنظیمات متعدد داشته و بدون شک شما را راضی خواهد کرد. شما میتوانید محیط کاربری را با آیکون های موجود در لانچر سفارشی سازید. لازم به ذکر است که سرعت این لانچربالا میباشد. دقت داشته باشید که این لانچر بر روی سیستم عامل اندروید ۴ به بالا نصب میگردد.

DLBAN بازدید : 95 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام اجرا یا نصب برنامه و یا بازی با خطای DLL مواجه شده باشید. DLL-Files Fixer قادر است با جستوجو در درون ویندوز شما لیست فایل های DLL مورد نیاز را پیدا و لیست کرده و به شما لینک دانلود آن را بدهد تا در زمانی کم بتوانید آن مشکل را به سادگی حل کنید. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب DLL-Files Fixer را از سایت مستردانلود با لینک مستقیم دریافت کنید.

DLBAN بازدید : 106 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیت نود ۳۲ که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵ و ۶ را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.

این بسته ی آپدیت را هم اکنون از مستردانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 94 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواسته باشید از یک فیلم طولانی ؛ چندین کلیپ کوتاه بسازید . این کار در ظاهر بسیار کار سختی است ولی توسط نرم افزار VideoSpirit کاری بسیار آسان و لذت بخشی است . این ابزار که تنها برای بخش بخش کردن یک ویدئو بلند طراحی شده است این امکان را فراهم نموده تا همه کاربران بتوانند به سادگی به خواسته های خود دست پیدا کنند. استخراج صدا از فیلم ها نکته جالبی است که هواداران زیادی میان کاربران دارد چراکه گاهی لازم است موزیک ها را از ویدئو موزیک ها برای اجرا در پلیرهای صوتی استخراج شود.

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- امکان ویرایش ساده فیلم ها

- قابلیت استخراج صداها از ویدئوها

- قابلیت استفاده از افکت های مختلف و موجود در نرم افزار

- سادگی محیط کار در عین قدرتمندی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب از مستردانلود دریافت نمایید 

DLBAN بازدید : 68 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

Athentech Perfectly Clear را بی شک می توان یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر دانست. این پلاگین که ویژه برنامه فتوشاپ عرضه شده است دارای ۱۲ ابزار مختلف می باشد که هر یک از این ابزارها تنها با یک کلیک در دسترس شما خواهند بود. بیش از ۱۰ سال است که این پلاگین فعالیت می کند و در این مدت توانسته است آن چه که دلخواه کاربران است را به دست آورده و آن را در خود بگنجاند. این پلاگین با تصاویر ۸ و ۱۶ بیتی مطابقت دارد. همچنین بر روی لایه های مختلف یک عکس، بر روی نقاط خاص تصاویر و با فایل های اکشن فوتوشاپ قابلیت تطابق دارد.

DLBAN بازدید : 209 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که زیاد با نرم افزار یاهو مسنجر از طریق Voice Call یا Video Call با دوستان خود ارتباط برقرار می کنید ولی به دلیل پایین بودن کیفیت این گفتگو ، خیلی ناراضی باشید. برای رفع این مشکل میتوانید از نرم افزار جدید ooVoo v3.5.5.72 استفاده کنید. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند.

DLBAN بازدید : 206 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیت نود ۳۲ که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵ و ۶ را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.

این بسته ی آپدیت را هم اکنون از مستردانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 208 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

نام انگلیسی: iGenius: How Steve Jobs Changed the World
شرکت سازنده: Peacock Productions
تاریخ نمایش عمومی: ۲۰۱۱
زبان: English
مدت زمان: ۴۲ (دقیقه)
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Mkv | 852×476 | 29fps
فرمت صدا: MP3 | 48KHz
حجم فایل: ۱۸۶ مگابایت

این مستند به مصاحبه و گفتگو با کارکنان اسبق کمپانی اپل و هم دوره های استیو جابز در عرصه ی محاسبات ، مقاله نویسان ، دانشمندان و استادان دانشگاه می پردازد. همچنین به گفتگو با هنرمندان عرصه ی موسیقی ، طراحی و فیلم پرداخته می شود که به گفته ی آن ها کمپانی اپل تاثیر به سزایی در عرصه ی هنر گذاشت و …

DLBAN بازدید : 104 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

  • تکه تکه کردن فیلم
  • ویرایش دسته ای فایل ها
  • توانایی تقسیم فیلم مورد نظر به تکه های مختلف
  • پشتیبانی از فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ،ASF ،MP3 ،WMA
  • توانایی بریدن چندین قسمت از فیلم در یک زمان
  • امکان تعمیر فایل های آسیب دیده
  • هم اکنون می توانید این نرم افزار قدرتمند را از مستر دانلود دریافت نمایید.
DLBAN بازدید : 88 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

Wondershare TuneUp 360 نرم افزاری کامل در زمینه مدیریت  سیستم عامل و بهینه سازی قسمت های مختلف و همچنین عیب یابی مشکلات سیستم می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهای مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم خود بگیرند.

هم اکنون این نرم افزار کاربردی را با حجم کم  از مستر دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 71 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player یک نرم افزار قدرتمند جهت پخش فایلهای مالتی مدیا میباشد.شما به وسیله ی این نرم افزار میتوانید درایو هایی مانند VCD و DVD  را پخش کنید. این نرم افزار کم حجم به غیر از ویدوزها برای سیستم های عامل دیگری هم نوشته شده است. پشتیبانی کردن از انواع زیر نویس هایی که نوشته شده و در اینترنت موجود میباشد یکی از ویزگی های این برنامه می باشد. هم چنین این نرم افزار دارا ی محیطی زیبا و کاربر پسند میباشد. از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئوییDvi), MPEG2, MPEG4,…) اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از مستر دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 87 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.

DLBAN بازدید : 80 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

The Secret Order 2: Masked Intent یک بازی زیبا از سری بازی های HOG می باشد.در این بازی می بایست به سارا کمک کنید تا وضعیت نابسامان پیش آمده را ساماندهی کند.به تازگی سارا اخبار بسیار تکان دهنده ای را از پدرش دریافت کرده است.به نظر یکی از جدیدترین اعضای گروه گریفینز خیانت خود را علنی کرده است.او پس عضویت در گروه و یادگیری اسرار پنجگانه اکنون به سو استفاده از مهارت های خود برخاسته و دست به بزه کاری های فراوانی زده است.شایعه شده است که او ماسکی جادویی دارد که به او قدرتی فرا بشری می دهد.به سارا کمک کنید تا از ادامه فعالیت های این خیانت کار جلوگیری کرده و هویت این فرد را به درستی آشکار سازد..در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
DLBAN بازدید : 85 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۲ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

DLBAN بازدید : 73 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

با نرم افزار Shopping List Voice Memo Pro نوشته های خود را به صورت صوتی وارد دفترچه یادداشت کنید. دیگر نیاز نیست به خود زحمت بدهید و مطالب را تایپ کنید بلکه کافی است از این نرم افزار استفاده کنید. اکنون میتوانید این نرم افزار حرفه ای را از وبسایت دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

ویژگی های اصلی  Shopping List Voice Memo Pro:

تشخیص صدا

بدون نیاز به تایپ کردن

قابلیت کپی، چسباندن و ویرایش مطالب

مرتب کردن بر اساس لیست

پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، لهستانی و پرتقالی

احتیاج به اینترنت

DLBAN بازدید : 87 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

همگام با بازی Football Tactics Hex ، تبدیل به یک مربی فوتبال شوید. در این بازی جذاب، شما میتوانید تمامی تاکتیک های خود را در زمین فوتبال تمرین کنید و ببینید آیا اثر گذار هستند یا خیر. در این صورت میتوانید به استعداد خود در فوتبال پی ببرید. اگر واقعا اهل فوتبال باشید تشخیص خواهید داد که هدایت یک تیم و پیاده سازی استراتژی ها و انجام تاکتیک ها توسط بازیکنان کار راحتی نیست. سانتر و پاس بلند، پاس کاری کوتاه، آفساید گیری، ضد حمله و پرس از جمله تاکتیک هایی است که میتوانید از آنها استفاده کنید وشاهد نتیجه باشید.

DLBAN بازدید : 72 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

ازی زیبای Super Stickman Golf یکی از بازی های زیبا برای سیستم عامل اندروید میباشد. شما با این بازی میتوانید به راحتی گلف بازی کنید. با رقیبان خود مسابقه دهید و در نهایت برنده جایزه شوید. در این بازی شما باید بیش از ۲۰ دوره را بگذرانید. قابل توجه است که شما میتوانید به صورت آنلاین بازی کنید. اکنون حاضر شوید و با دوستان خود مسابقه دهید.

DLBAN بازدید : 70 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت تغییر و حذف پس زمینه تصاویر می باشد. به جرات میتوان گفت نرم افزار حاضر یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار تغییر پس زمینه تصاویر می باشد! این نرم افزار که از ان به عنوان نسل جدید نرم افزار حرفه ای و پر طرفدار Mask Pro یاد می شود یه شما قابلیت های فراوانی را فراهم اورده است. با استفاده از ابزار ارائه شده در این نرم افزار شما به راحتی و بصورت حرفه ای میتوانید پس زمینه تصاویر خود را تغییر داده یا انها را حذف نمائید.از جمله این ابزار ها میتوان به Keep و Erase اشاره کرد.با استفاده از Automatic Background Removal شما میتوانید یک ماسک برای تصاویر خود تعبیه کنید سپس با استفاده از ابزار Keep و Erase شروع به ویرایش و حذف قسمت های مورد نظر بپردازید. علاوه قابلیت های ذکیر شده این نرم افزارای بیش از چندی طرح اماده پس زمینه می باشد که شما میتوانید در کار های خود از انها استفاده نمائید. این نرم افزار علاوه بر استفاده مستقل قابلیت اجرا به عنوان پلاگین در نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe Photoshop Elemetns و نیز به عنوان یک مکمل در نرم افزار های Lightroom, Aperture قابل استفاده می باشد.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

DLBAN بازدید : 75 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت قالب برای تصاویر می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تصاویر خود را زیباتر نموده و بیشتر به انها جلوه دهید در این پست از وب استی میهن دانلود ما برای شما نرم افزاری را اماده نموده ایم که کار شما را آاسان می نماید. با استفاده از نرم افزار Odin Frame Photo Creator شما قادر میباشید برای تصاویر خود قاب گذاشته و به انها افکت های زیبا دهید. شمابه راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر دیجیتالی خود را نیز ویرایش نموده و کیفیت انها را بهبود دهید.این نرم افزار انواع زمینه های مختلف را برای شما فراهم نموده است ، بر مثال میتوان به زمینه های همچون گل، چمن، اقیانوس، کارتون، حیوانات اشاره کرد. علاوه بر زمینه گذاری شما میتوانید عکس های طراحی و کار شده با این نرم افزار را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و یا انها را چاپ نمائید. از ابزار ویرایشگر این نرم افزار میتوانید برای تنظیم وضوح تصویر ، تنظیم رنگ RGB تصویر flip & rorate تصویر و ... استفاده نمائید.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

DLBAN بازدید : 74 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای جهت پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. یکی از ایمن ترین راه ها و ساده ترین راه ها برای جلوگیری از ، از دست رفتن اطلاعات پشتیبان گیری و تهیه بک اپ از انها می باشد. نرم افزار های مختلفی جهت پشتیبان گیری انتشار یافته است ولی هر شاید نیاز های کاربران از انها برطرف نشود ! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما نرم افزار حرفه ای O&O DiskImage را برای شما عزیزان اماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین و جرات میتوان گفت بی نظیر ترین نرم افزار های پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. با ستفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید از تمامی اطلاعات خود بک اپ تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده نمائید. این نرم افزار با دارا بودن امکان بوت به شما این امکان را میدهد که حتی در زمانی که ویندوز شما اجرا نمی شود بتوانید اطلاعات خود را برگردانیدو ویندوز را به اسانی راه اندازی مجدد نمائید. با استفاده از این نرم افزار شما در هر زمانی که بخواهید میتوانید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمائید ، در زمان هائی که با سیستم کار میکنید و نرم افزار های مختلفی باز می باشند میتوانید به آسانی اجرا کرده تا نرم افزار شروع به پشتیبان گیری نماید و شما راحت بدون کند شدن ذره ای از سرعت سیتسم به ادامه کار های خود مشغول شوید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ذخیره سازی فایل های پشتیبان در CD-R,DVD میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید

DLBAN بازدید : 92 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یکی از نگرانی های والدین هنگام کار کردن فرزندانشان با کامپیوتر ، آسیب های شدید مانیتورهای موجود ، در استفاده ی مداوم ، به چشم های کاربرانش است . علاوه بر آن کاربرانی که مدت زمان بسیاری را صرف بازی و یا وب گردی و یا … می کنند نیز به مرور زمان نگران خطرات این آسیب ها میشوند . جالب اینجاست که با پیشرفت تکنولوژی نیز هنوز هم مانیتور ها برای چشم ضرر دارند ! اما به راستی آیا روشی هست تا بتوان این آسیب ها را به حداقل رساند ؟ جواب سوال مثبت است . ما امروز می خواهیم نرم افزاری را به شما کاربران همیشگی یاس دانلود معرفی کنیم که وظیفه ای آن ، محافظت از چشم ها در هنگام کار با کامپیوتر می باشد .

این نرم افزار Eye Pro نام دارد که با حجم کم خود کار بسیاری از تکنولوژی های ساخت صفحات تخت ال ای دی و ال سی دی را راحت تر کرده . شیوه ی کار این برنامه بسیار ساده است . این برنامه با نمایش پیغام هشدار دهنده درفواصل زمانی مختلف و در زمان کار شما با کامپیوتر به صورت متوالی ، تا حد زیادی از چشمان و سلامت جسمانی شما محافظت می‌کند . بعد از توضیحات ما ، اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید تنها کافی است از طریق لینک موجود در ادامه ی مطلب ، آخرین نسخه برنامه Eye Pro که همان نسخه ی دوم نرم افزار می باشد را بر روی سیستم خود نصب و اجرا کرده و از آن لذت ببرید .

یکی از قابلیت های نرم افزار در بخش Eye Care Tips می باشد که در آن یک سری نکات بسیار کاربردی در مورد طریقه صحیح نشستن پشت مانیتور، فاصله مناسب چشمان و صفحه نمایش سیستم رومیزی و یا لپ تاپ ، و طریقه ی صحیح کار با کامپیوتر برای جلوگیری از آسیب جسمانی ارائه شده است . با توجه نیاز روز افزون جوامع مختلف به استفاده از تکنولوژی های روز ، بهتر است شما نیز در این عصر ماشینی ، به فکر سلامتی اعضای بدن خود باشید . میتوانید این کار را با محافظت از چشم های خود و با استفاده از Eye Pro 2 انجام دهید .

DLBAN بازدید : 100 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار CCleaner جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد .

راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد . از این رو ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید .

با حذف فایل های اضافه ، مرتب کردن چینش فایل ها در درایو های سیستم خود و دیگر عملیاتی که توسط این نرم افزار مفید میتوانید انجام دهید ، تفاوت در سرعت و کارایی سیستم خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد . این گفته ها صرفا کلمات تبلیغاتی نیستند ! کافیست یک بار سیستم خود را با ابزار های این برنامه بهینه کنید تا به یکی از میلیون ها هوادار نرم افزار CCleaner تبدیل شوید ، برای نصب و اجرای برنامه کافیست آن را با لینک مستقیم که در ادامه ی مطلب قرار دارد دریافت نمایید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا این سایت با هدف ارایه مطالب کامپیوتری به صورت گلچین دست به فعالیت زده است تمامی مطالب این سایت از دگر سایت ها به صورت گلچین و با ذکر منبع و سایت و شرایط قانونی بر روی سایت قرار می گیرد.از سایت دانلودبان لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام قسمت از مطالب به صورت گلچین بهتر ارایه شده است؟
    تبلیغات متنی

    جای تبلیغات متنی شما در دانلودبان اینجاست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 4,988
  • بازدید کلی : 51,685
  • کدهای اختصاصی
    دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی | دیدنی | جالب | دانلود بان | گرافیک | فتوشاپ |موبایل |نرم افزار موبایل |دانلود لینک مستقیم نرم افزار | دانلود باحال |کلیپ|dlban| dlban.rzb |آنتی ویروس eset | عاشقانه