loading...
دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی|دانل
DLBAN بازدید : 269 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

DLBAN بازدید : 185 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Ad-Aware Free Antivirus v10.4.43.4155 آنتی ویروسی بسیار قدرتمند است که با آن میتوانید با خیالی راحت و امنیتی کامل در اینترنت گشت بزنید. این آنتی ویروس با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای که دارد مانع از ورود ویروس ها و تروجان های مخرب به سیستم می شود. از دیگر ویژگی های این آنتی ویروس حجم کم آن است.این نرم افزار قادر است تا زمانی که شما یک فایل را از روی اینترنت دانلود می کنید قبل از ذخیره سازی بر روی هارد دیسک و در صورتی که فایل مورد نظر آلوده باشد بلوک کند و اجازه ذخیره سازی و آلوده کردن سیستم را به آن ندهد.

 

قابلیتهای Ad-Aware Free Antivirus v10.4.43.4155 :

امکان حذف و از بین بردن تمامی برنامه های جاسوسی

حفاظت شما از کیلاگرها و تروجان ها

جلوگیری از دانلود فایل های مخرب و حفاظت از دانلود

سرعت فوق العاده بالا  و بهره مندی از دو موتور برای اسکن کردن و

DLBAN بازدید : 191 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

با نرم افزار Advanced SystemCare  میتوانید به طور آسان ویندوز و برنامه های و سیستم خود را بهینه سازی کنید تا سیستم شما بهترین عملکرد را داشته باشد.این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود.این نرم افزار می تواند سرعت پردازش دستورات در ویندوز شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

 

قابلیتهای Advanced SystemCare  :

قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد

استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم

سرعت بخشیدن به سیستم شما

بهینه سازی عالی ویندوز

و…

DLBAN بازدید : 188 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

با نرم افزار Desktop Groups v1.3 میتوانید آیکونهای دسکتاپ خود را در مکینتاش به صورت زیبا در بیاورید و یا گروه بندی کنید.شما میتوانید آیکن ها و پوشه ها و فایل های خود را بر اساس موضوعی یا هر نوعی دسته بندی و مدیریت نمایئد. میتوانید به دسته های فایل های خود نام دهید ، فایل های را به سایر گروه ها انتقال دهید و یا حذف نمائید.

 

 

ویژگیهای Desktop Groups v1.3 :

گروه بندی آیکونهای دسکتاپ

ساخت تعداد بی نهایت دسته

قرار دادن و یا برداشتن فایل در دسته ها

قابلیت تغییر رنگ پس زمینه و…

DLBAN بازدید : 170 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

QuickTime Player v7.73.80.64 نرم افزار و پخش کننده فایهای تصویری بسیار خوبی است که مدتها در حال آپدیت شدن است..این نسخه جدید از نرم افزار دارای ظاهری جدید و کار کار با آن بسیار آسان تر شده است همچنین دارای کیفیت بالاتری در پخش نصبت به نسخه های قبلی نیز دارد.QuickTime قادر است تا فرمت های صوتی و تصویری رایج را هم اجرا کند و امکاناتش به همان سرویس های موبایل یا پخش رسانه های آنلاین محدود نمی شود.

 

 

قابلیتهای QuickTime Player v7.73.80.64 :

امکان ساخت سریع و راحت فایل های ویدئویی

هماهنگی کامل با خروجی دوربین های موبایل ها

امکان گرفتن عکس از فیلم در حال پخش

تعادل کنترل و اکولایزر و…

DLBAN بازدید : 95 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام اجرا یا نصب برنامه و یا بازی با خطای DLL مواجه شده باشید. DLL-Files Fixer قادر است با جستوجو در درون ویندوز شما لیست فایل های DLL مورد نیاز را پیدا و لیست کرده و به شما لینک دانلود آن را بدهد تا در زمانی کم بتوانید آن مشکل را به سادگی حل کنید. هم اکنون می توانید در ادامه مطلب DLL-Files Fixer را از سایت مستردانلود با لینک مستقیم دریافت کنید.

DLBAN بازدید : 106 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیت نود ۳۲ که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵ و ۶ را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.

این بسته ی آپدیت را هم اکنون از مستردانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 95 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواسته باشید از یک فیلم طولانی ؛ چندین کلیپ کوتاه بسازید . این کار در ظاهر بسیار کار سختی است ولی توسط نرم افزار VideoSpirit کاری بسیار آسان و لذت بخشی است . این ابزار که تنها برای بخش بخش کردن یک ویدئو بلند طراحی شده است این امکان را فراهم نموده تا همه کاربران بتوانند به سادگی به خواسته های خود دست پیدا کنند. استخراج صدا از فیلم ها نکته جالبی است که هواداران زیادی میان کاربران دارد چراکه گاهی لازم است موزیک ها را از ویدئو موزیک ها برای اجرا در پلیرهای صوتی استخراج شود.

برخی از ویژگی های نرم افزار :

- امکان ویرایش ساده فیلم ها

- قابلیت استخراج صداها از ویدئوها

- قابلیت استفاده از افکت های مختلف و موجود در نرم افزار

- سادگی محیط کار در عین قدرتمندی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و . . .

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با حجم مناسب از مستردانلود دریافت نمایید 

DLBAN بازدید : 68 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

Athentech Perfectly Clear را بی شک می توان یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر دانست. این پلاگین که ویژه برنامه فتوشاپ عرضه شده است دارای ۱۲ ابزار مختلف می باشد که هر یک از این ابزارها تنها با یک کلیک در دسترس شما خواهند بود. بیش از ۱۰ سال است که این پلاگین فعالیت می کند و در این مدت توانسته است آن چه که دلخواه کاربران است را به دست آورده و آن را در خود بگنجاند. این پلاگین با تصاویر ۸ و ۱۶ بیتی مطابقت دارد. همچنین بر روی لایه های مختلف یک عکس، بر روی نقاط خاص تصاویر و با فایل های اکشن فوتوشاپ قابلیت تطابق دارد.

DLBAN بازدید : 209 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که زیاد با نرم افزار یاهو مسنجر از طریق Voice Call یا Video Call با دوستان خود ارتباط برقرار می کنید ولی به دلیل پایین بودن کیفیت این گفتگو ، خیلی ناراضی باشید. برای رفع این مشکل میتوانید از نرم افزار جدید ooVoo v3.5.5.72 استفاده کنید. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند.

DLBAN بازدید : 104 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

  • تکه تکه کردن فیلم
  • ویرایش دسته ای فایل ها
  • توانایی تقسیم فیلم مورد نظر به تکه های مختلف
  • پشتیبانی از فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ،ASF ،MP3 ،WMA
  • توانایی بریدن چندین قسمت از فیلم در یک زمان
  • امکان تعمیر فایل های آسیب دیده
  • هم اکنون می توانید این نرم افزار قدرتمند را از مستر دانلود دریافت نمایید.
DLBAN بازدید : 71 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار VLC Media Player یک نرم افزار قدرتمند جهت پخش فایلهای مالتی مدیا میباشد.شما به وسیله ی این نرم افزار میتوانید درایو هایی مانند VCD و DVD  را پخش کنید. این نرم افزار کم حجم به غیر از ویدوزها برای سیستم های عامل دیگری هم نوشته شده است. پشتیبانی کردن از انواع زیر نویس هایی که نوشته شده و در اینترنت موجود میباشد یکی از ویزگی های این برنامه می باشد. هم چنین این نرم افزار دارا ی محیطی زیبا و کاربر پسند میباشد. از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدئوییDvi), MPEG2, MPEG4,…) اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار کاربردی را از مستر دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 70 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت تغییر و حذف پس زمینه تصاویر می باشد. به جرات میتوان گفت نرم افزار حاضر یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار تغییر پس زمینه تصاویر می باشد! این نرم افزار که از ان به عنوان نسل جدید نرم افزار حرفه ای و پر طرفدار Mask Pro یاد می شود یه شما قابلیت های فراوانی را فراهم اورده است. با استفاده از ابزار ارائه شده در این نرم افزار شما به راحتی و بصورت حرفه ای میتوانید پس زمینه تصاویر خود را تغییر داده یا انها را حذف نمائید.از جمله این ابزار ها میتوان به Keep و Erase اشاره کرد.با استفاده از Automatic Background Removal شما میتوانید یک ماسک برای تصاویر خود تعبیه کنید سپس با استفاده از ابزار Keep و Erase شروع به ویرایش و حذف قسمت های مورد نظر بپردازید. علاوه قابلیت های ذکیر شده این نرم افزارای بیش از چندی طرح اماده پس زمینه می باشد که شما میتوانید در کار های خود از انها استفاده نمائید. این نرم افزار علاوه بر استفاده مستقل قابلیت اجرا به عنوان پلاگین در نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe Photoshop Elemetns و نیز به عنوان یک مکمل در نرم افزار های Lightroom, Aperture قابل استفاده می باشد.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

DLBAN بازدید : 75 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت قالب برای تصاویر می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تصاویر خود را زیباتر نموده و بیشتر به انها جلوه دهید در این پست از وب استی میهن دانلود ما برای شما نرم افزاری را اماده نموده ایم که کار شما را آاسان می نماید. با استفاده از نرم افزار Odin Frame Photo Creator شما قادر میباشید برای تصاویر خود قاب گذاشته و به انها افکت های زیبا دهید. شمابه راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر دیجیتالی خود را نیز ویرایش نموده و کیفیت انها را بهبود دهید.این نرم افزار انواع زمینه های مختلف را برای شما فراهم نموده است ، بر مثال میتوان به زمینه های همچون گل، چمن، اقیانوس، کارتون، حیوانات اشاره کرد. علاوه بر زمینه گذاری شما میتوانید عکس های طراحی و کار شده با این نرم افزار را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و یا انها را چاپ نمائید. از ابزار ویرایشگر این نرم افزار میتوانید برای تنظیم وضوح تصویر ، تنظیم رنگ RGB تصویر flip & rorate تصویر و ... استفاده نمائید.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

DLBAN بازدید : 74 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای جهت پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. یکی از ایمن ترین راه ها و ساده ترین راه ها برای جلوگیری از ، از دست رفتن اطلاعات پشتیبان گیری و تهیه بک اپ از انها می باشد. نرم افزار های مختلفی جهت پشتیبان گیری انتشار یافته است ولی هر شاید نیاز های کاربران از انها برطرف نشود ! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما نرم افزار حرفه ای O&O DiskImage را برای شما عزیزان اماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین و جرات میتوان گفت بی نظیر ترین نرم افزار های پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. با ستفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید از تمامی اطلاعات خود بک اپ تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده نمائید. این نرم افزار با دارا بودن امکان بوت به شما این امکان را میدهد که حتی در زمانی که ویندوز شما اجرا نمی شود بتوانید اطلاعات خود را برگردانیدو ویندوز را به اسانی راه اندازی مجدد نمائید. با استفاده از این نرم افزار شما در هر زمانی که بخواهید میتوانید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمائید ، در زمان هائی که با سیستم کار میکنید و نرم افزار های مختلفی باز می باشند میتوانید به آسانی اجرا کرده تا نرم افزار شروع به پشتیبان گیری نماید و شما راحت بدون کند شدن ذره ای از سرعت سیتسم به ادامه کار های خود مشغول شوید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ذخیره سازی فایل های پشتیبان در CD-R,DVD میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید

DLBAN بازدید : 92 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

یکی از نگرانی های والدین هنگام کار کردن فرزندانشان با کامپیوتر ، آسیب های شدید مانیتورهای موجود ، در استفاده ی مداوم ، به چشم های کاربرانش است . علاوه بر آن کاربرانی که مدت زمان بسیاری را صرف بازی و یا وب گردی و یا … می کنند نیز به مرور زمان نگران خطرات این آسیب ها میشوند . جالب اینجاست که با پیشرفت تکنولوژی نیز هنوز هم مانیتور ها برای چشم ضرر دارند ! اما به راستی آیا روشی هست تا بتوان این آسیب ها را به حداقل رساند ؟ جواب سوال مثبت است . ما امروز می خواهیم نرم افزاری را به شما کاربران همیشگی یاس دانلود معرفی کنیم که وظیفه ای آن ، محافظت از چشم ها در هنگام کار با کامپیوتر می باشد .

این نرم افزار Eye Pro نام دارد که با حجم کم خود کار بسیاری از تکنولوژی های ساخت صفحات تخت ال ای دی و ال سی دی را راحت تر کرده . شیوه ی کار این برنامه بسیار ساده است . این برنامه با نمایش پیغام هشدار دهنده درفواصل زمانی مختلف و در زمان کار شما با کامپیوتر به صورت متوالی ، تا حد زیادی از چشمان و سلامت جسمانی شما محافظت می‌کند . بعد از توضیحات ما ، اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید تنها کافی است از طریق لینک موجود در ادامه ی مطلب ، آخرین نسخه برنامه Eye Pro که همان نسخه ی دوم نرم افزار می باشد را بر روی سیستم خود نصب و اجرا کرده و از آن لذت ببرید .

یکی از قابلیت های نرم افزار در بخش Eye Care Tips می باشد که در آن یک سری نکات بسیار کاربردی در مورد طریقه صحیح نشستن پشت مانیتور، فاصله مناسب چشمان و صفحه نمایش سیستم رومیزی و یا لپ تاپ ، و طریقه ی صحیح کار با کامپیوتر برای جلوگیری از آسیب جسمانی ارائه شده است . با توجه نیاز روز افزون جوامع مختلف به استفاده از تکنولوژی های روز ، بهتر است شما نیز در این عصر ماشینی ، به فکر سلامتی اعضای بدن خود باشید . میتوانید این کار را با محافظت از چشم های خود و با استفاده از Eye Pro 2 انجام دهید .

DLBAN بازدید : 100 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار CCleaner جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد .

راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد . از این رو ما برای شما کاربران عزیز یاس دانلود ، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید .

با حذف فایل های اضافه ، مرتب کردن چینش فایل ها در درایو های سیستم خود و دیگر عملیاتی که توسط این نرم افزار مفید میتوانید انجام دهید ، تفاوت در سرعت و کارایی سیستم خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد . این گفته ها صرفا کلمات تبلیغاتی نیستند ! کافیست یک بار سیستم خود را با ابزار های این برنامه بهینه کنید تا به یکی از میلیون ها هوادار نرم افزار CCleaner تبدیل شوید ، برای نصب و اجرای برنامه کافیست آن را با لینک مستقیم که در ادامه ی مطلب قرار دارد دریافت نمایید .

DLBAN بازدید : 82 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. نرم افزار مرورگر گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم

DLBAN بازدید : 400 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

امروز در میهن دانلود نرم افزاری کاملآ فارسی را با نام گنجور رومیزی برایتان آماده کرده ایم که به صورت رایگان و آزاد بوده و شما با کمک آن می‌توانید اشعار ۳۹ شاعر پارسی‌گو را مرور کنید. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از دیگر امکانات این نرم‌افزار است. پایگاه داده‌های این اشعار مبتنی بر پایگاه داده‌های اشعار سایت گنجور است و امکاناتی جهت مشاهدۀ اشعار متناظر و حاشیه‌های آنها در سایت گنجور نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. این نرم‌افزار تحت ویندوز اجرا می‌شود و برای اجرای آن لازم است سکوی مایکروسافت دات نت ویرایش ۲ بر روی سیستم نصب باشد.

جهت دریافت نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

DLBAN بازدید : 83 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از برترین نرم افزار های قرآنی در خدمت شما کاربران هستیم."نرم افزار قرآنی بشارت" توسط شرکت پرنیان پردازش پارس ارائه شده است. این نرم افزار امکان مشاهده و قرائت قرآن را به صورت مجازی، همراه با قرائت ترجمه و ترتیل را داراست.ترتیل در این نرم افزار توسط قاری مطرح یعنی استاد ابوبکر شاطری انجم می گیرد.نرم افزار دارای رابطه کاربری ساده، گرافیکی زیبا و امکانات کارآمد است.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به اجرای نرم افزار بدون نیاز به سی دی،ترجمه استاد فولادوند،نمایش جزء و حزب،صفحه بندی استاندارد،جستجو در متن و ترجمه قرآن،کپی آیه و ترجمه و نمایش خودکار آیه در حال قرائت اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

DLBAN بازدید : 392 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری مفید جهت اطلاع از حوادث طبیعی و مشاهده ی وضعیت آب و هوایی جهان را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Earth Alerts نام نرم افزاری است که با اتصال به ایستگاه های ماهواره ای اطلاعاتی دقیق از حوادث و رخداد های طبیعی،وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی جهان را به شما می دهد.با استفاده از این نرم افزار می توانید رخداد ها و حوادث طبیعی را که در سرتاسر جهان اتفاق می افتد یا در حال افتادن هستند را مشاهده،نظارت و پیش بینی کنید.این نرم افزار با اتصال آنلاین به منابعی مانند خدمات ملی آب و هوای امریکا، سازمان زمین شناسی ایالات متحده و موسسه Smithsonian اطلاعاتی جامع و دقیق را از وضعیت حال حاضر جهان گزارش می دهد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

DLBAN بازدید : 72 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاری فارسی و رایگان است که کاربران می توانند با استفاده از آن شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. myTV قادر است تا تمام شبکه های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های رادیویی فارسی و... را از طریق شبکه اینترنت دریافت و با کیفیت بالا پخش کند.همچنین این نرم افزار قادر به پخش زنده حرمین معصومین،پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی است.برای استفاده از این نرم افزار پیشنهاد می شود یک خط اینترنت با سرعت حداقل 128 داشته باشید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

DLBAN بازدید : 73 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (1)

امکانات نرم افزار Mirillis Action :
- فیلم برداری از بازی به صورت HD بدون تداخل در گیم پلی از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با کارآیی بالای خود و بهره گیری از قدرت کارت گرافیک شما می تواند از بازی در حال اجرا ، ویدئویی بسیار با کیفیت و روان تهیه کنید.
- با استفاده از Mirillis Action می توانید ویدئوهای HD از محیط ویندوز خود تهیه کرده و کارآیی بالایی را که تاکنون تجربه نکرده اید مشاهده کنید. ضبط ویدئوهای HD با تعداد فریم های بالا از دسکتاپ و محیط نرم افزارها ، اضافه کردن صدای میکروفون و صدای راوی و ساخت خودآموزهای حرفه ای را با Mirillis Action تجربه خواهید کرد.

DLBAN بازدید : 67 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.
تقویم خورشیدی نسخه 7 با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
در زیر تغییرات برنامه به صورت تیتر وار فهرست شده است:
تقویم روزانه
تقویم ماهانه
تقویم سالانه
ثبت یادآوری
کتابخانه (قابلیت چاپ کتاب)
دفتر تلفن
ابزار: حساب گرها (مبدل تاریخ، روز شمار، روز کاری) - مرورگر رخداد (با قابلیت چاپ) - اوقات شرعی (قابلیت چاپ و افزودن شهر) - پیام رسان (قابلیت ارسال اس ام اس تکی گروهی، پیگیری وضعیت اس ام اس ها جدید)
قابلیت بروز رسانی برنامه ( به دو صورت خودکار و دستی)
قابلیت سنجاق کردن تقویم به میز کار
قابلیت پخش اذان
میز کتاب
قابلیت ویرایش تعطیلی ها
انتخاب روز تعطیل هفته
قابلیت پشتیبان گیری

DLBAN بازدید : 225 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

 

(91/12/18) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19 & 20

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 94 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار Throttle نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اتصالات اینترنت شما می باشد. نرم افزار Throttle از روش های گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا بازی ها، فیلم ها و فایل های خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد.

این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL ،ADSL،Cable ،ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایل های فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد. با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید.

این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تا بهترین عملکرد ممکن رابرای شما به ارمغان آورد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 64 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 Professional Plus Preview نسخه آزمایشی و قابل استفاده آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده منتشر می باشد. که در این نسخه آفیس نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint و OneNote منتشر شده است. این نسخه نمایشی آفیس در واقع در جهت اهداف ویندوز ۸ جلو می رود. همانطور که میدانید در ویندوز ۸ رابط کاربری لمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در آفیس ۲۰۱۳ نیز این مسئله کاملا مشهود است.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد.

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید

DLBAN بازدید : 142 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 165 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Norton antivirus  همان طور که از اسمش پیداست میتواند  سیستم شما را به صورت کامل محافظت کند و شما با نرم افزار Norton antivirus وارد فاز جدیدی از مسائل امنیتی خواهید شد. Norton AntiVirus آنتی ویروس نورتون برای محافظت در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات مخرب ها است که بوسیله برنامه آنتی ویروس نورتون می توانید سلامتی سیستم خود را ضمانت کنید و توسط ابزار مختلفی مانند تشخیص تهدیدات جاسوس افزارها ، تشخیص بلوک حملات کرم اینترنتی و محافظت ایمیل سیستم خود را از ورود تمامی مخرب های اینترنتی مسدود نمایید. شما هم اکنون می توانید آنتی ویروس نورتون را از سایت یاس  دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 135 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

Nero Micro ابزاری قدرتمند در زمینه رایت و کپی CD ،DVD و Blu-ray با کیفیت بالا می باشد. نرم افزار اصلی nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند.

برنامه Nero Micro که شامل دو ابزار کاربردی Burning ROM و Express هست برای استفاده کاربرانی ساخته شده است که نمی خواهند پک کامل  و سنگین برنامه نرو را داشته باشند . در این برنامه کلیه امکانات رایت CDDVD و Blu-ray وجود دارد .

در این برنامه رایت انواع ویدیو ها بر روی سی دی و دی وی دی ، موزیک ها ، سی دی های موسیقی و رایت اطلاعات بر روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها امکان پذیر است . شما هم اکنون می توانید نرم افزار نرو را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 526 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزاری برای افکت گذاری و ویرایش فایل های صوتی می باشد. در این نرم افزار افکت هایی متعدد و زیبایی برایتان آماده شده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان پاک کردن قسمت خاصی از یک آهنگ، میکس کردن فایل های صوتی، دارا بودن بیش از ۲۰ اثر افکت صوتی، حذف صداهای پس زمینه تنها با چند کلیک، خارج کردن صداها از فایلهای ویدئویی، سازگاری با ویندوز محبوب ۷ و … اشاره کرد.

DLBAN بازدید : 221 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

TeraCopy Pro نرم افزاری مفید و جایگزینی مناسب برای نرم افزار کپی کننده که به صورت پیش فرض بر روی ویندوز قرار دارد می باشد. این نرم افزار قادر است عملیات کپی فایل ها را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به برنامه پیش فرض ویندوز برایتان انجام دهد. توسط این نرم افزار می توانید عملیات کپی را در هر جایی که خواستید متوقف کرده و سپس دوباره آن را در زمانی دیگر از همانجا سرگیری کنید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی این نرم افزار کپی کردن فایل های مخدوش است که به واسطه این ویژگی فایل هایی که به صورت عادی کپی نمی شدند توسط این نرم افزار به سادگی قابل کپی کردن می شوند. TeraCopy Pro از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا و زبان فارسی پشتیبانی می کند.

DLBAN بازدید : 386 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید در فایل اطلاعات خود که با فرمت Pdf. ذخیره شده ، تغییراتی انجام دهید و سپس آن تغییرات را ذخیره کنید . انجام این کار بدون استفاده از نرم افزار ویرایشگر پی دی اف غیر قابل انجام است . نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده اند ولی یکی از بهترین آنها نرم افزار novaPDF Professional Desktop 7.7 build 388  است .

DLBAN بازدید : 574 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

اهنمای جستجو: مدیریت دسکتاپ , ایجاد دسکتاپ مجازی , ایجاد دسکتاپ مجازی توسط Multi-Tabber v1.0 , نرم افزار مدیریت دسکتاپ , دسکتاپ , نرم افزار ایجاد چندین فضای کاری , نرم افزار ایجاد دسکتاپ سه بعدی

————————

اگر در بین سیستم عامل ها گشتی زده باشید ، حتما متوجه شده اید که سیستم عامل لینوکس یک قابلیتی بیشتر از بقیه سیستم عامل ها دارد . و آن قابلیت ایجاد چندین دسکتاپ است . این ویژگی در نگاه اول زیاد به کار  نمی آید ولی زمانی به کار می آید که شما چندین کار را با هم و به طور همزمان انجام میدهید و دوست دارید که دسکتاپ شما خلوت باشد. به همین خاطر برای شما نرم افزاری را آماده کرده ایم که خیلی راحت میتوانید این کار را انجام دهید. شما با دانلود نرم افزار Multi-Tabber v1.0 میتوانید چندین دسکتاپ را بر روی یک سیستم عامل تجربه کنید. توسط این نرم افزار میتوانید ۱۰ دسکتاپ را ایجاد و مدیریت کنید.

DLBAN بازدید : 224 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که دیسک درایو های سخت افزاری خود را گم کرده باشید و برای همین با مشکل مواجه شده باشید. HardwareGrowler نرم افزاری است که به شما این قابلیت را می دهد تا از طریق اینترنت تمام درایو های سخت افزاری خود را دانلود کرده و دوباره از آنها استفاده کنید. این نرم افزار این قابلیت را دارا می باشد تا به صورت اتوماتیک سخت افزارهای شما را شناسایی کرده و از طریق اینترنت جدیدترین درایوهای مربوط به آنها را برایتان دانلود کند. همچنین HardwareGrowler در صورتی که نسخه ای جدید از درایو سخت افزاری شما منتشر شود، شما را مطلع می کند تا آن را دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

DLBAN بازدید : 444 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که تصویری گرفته باشید اما به دلیل این که شخصی یا چیزی در آن تصویر بوده است باعث رنجش خاطر شما شده باشد؟ با استفاده از نرم افزار Inpaint می توانید به سادگی اشیاء یا اشخاصی را که در تصویر قرار دارند و شما نمی خواهید در آن تصویر باشند را حذف کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و افراد غیر حرفه ای نیز می توانند بهترین نتیجه را از آن به دست آورند. تنها کافی است اطراف آن چیزی که می خواهید یک کادر بکشید و سپس گزینه RUN را بزنید تا با استفاده از پیکسل های نزدیک، آن قسمت حذف شود

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

DLBAN بازدید : 79 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

(91/12/10) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19 & 20

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

DLBAN بازدید : 97 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer V7.0.12142 Final ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا این سایت با هدف ارایه مطالب کامپیوتری به صورت گلچین دست به فعالیت زده است تمامی مطالب این سایت از دگر سایت ها به صورت گلچین و با ذکر منبع و سایت و شرایط قانونی بر روی سایت قرار می گیرد.از سایت دانلودبان لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام قسمت از مطالب به صورت گلچین بهتر ارایه شده است؟
    تبلیغات متنی

    جای تبلیغات متنی شما در دانلودبان اینجاست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 5,024
  • بازدید کلی : 51,721
  • کدهای اختصاصی
    دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی | دیدنی | جالب | دانلود بان | گرافیک | فتوشاپ |موبایل |نرم افزار موبایل |دانلود لینک مستقیم نرم افزار | دانلود باحال |کلیپ|dlban| dlban.rzb |آنتی ویروس eset | عاشقانه