loading...
دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی|دانل
DLBAN بازدید : 266 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (1)

از جمله سرگرمی خیلی از افراد، افکت گذاری و قرار دادن افکت های متحرک انیمیشنی و تصویری دو بعدی و سه بعدی بر روی فایل های تصویری، عکس ها، ویدیوهای خانگی، فیلم های سینمایی و .. می باشد. نرم افزار BluffTitler آسان ترن راه ممکن برای اضافه کردن متن سه بعدی و گرافیک تماشایی بر روی تصاویر و فیلم های شماست. BluffTitler DX9 iTV 10.0 + Serials  نرم افزاری قدرتمند  جهت ساخت متون سه بعدی به صورت حرفه ای و امکان قرار دادن آن ها بر روی عکس ها و یا فیلم ها، محصول شرکت outerspace می باشد.

 

کاربران از امکانات و ویژگی هایی نظیر افکت های حرفه ای حرکتی برای قرار دادن بر روی متن خود و نوع حرکت، ورود و خروج متن از تصویر در اختیار دارند. به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم می سازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ابزارهای این نرم افزار توانمند قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید. چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی برای کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود، دو بعدی و سه بعدی سازی کنید. BluffTitler DX به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد. همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنند. در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید. قلم ها، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد. BluffTitler DX قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند. این برنامه با پلیرهای مانند Pinnacle Studio ،Sony Vegas ،Ulead ،Canopus Edius و Adobe Premiere  کار می کند.

DLBAN بازدید : 82 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

شما میتوانید با نرم افزار Free Disc Burner 3.0.18.1130 به صورت کاملا آسان و ساده بر روی دیسک اطلاعات خود را رایت کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری بر روی سی دی وی دی وی دی رایت کنید.

 

ویژگیهای Free Disc Burner 3.0.18.1130 :

پشتیبانی از درایورهای BD-R/BD-RE (Blu-Ray), DVD-R Double Layer, DVD-R Dual Layer, DVD + R / DVD + RW, DVD-R/DVD-RW, DVD-RAM, CD -R/CD-RW

فن آوری رمزگذاری BurnProof, JustLink

رایت آسان و…

DLBAN بازدید : 99 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Xara Web Designer  بر خلاف تمام ویراشگر هایی که تا به حال دیده اید نیاز به دانش HTML ندارد و به را حتی همراه با یک رابط کاربری آسان می تواننید به طراحی وب بپردازید . امروزه در طراحی وب ، استفاده از المان های گرافیکی و مدرن بسیار حائز اهمیت است ، همچنین مهم این است که شما بوانید به راحتی این المان ها را در هر نقطه ای از وب سایت خود بدون نیاز به کد نویسی قرار دهید . نرم افزار های طراحی وب به شما این امکان را می دهد که با کشیدن و رها کردن ابزار ها آن ها را در هر جایی از وب سایت خود قرار دهید .

ویژگی های نرم افزار :

- ایجاد متن شناور اطراف اجسام مختلف

- ایجاد MouseOver , Thumnail , Pop up

- تنظیم خود کار اندازه تصاویر و کشیده یا جمع شدن متون  در تغییر ابعاد صفحه نمایش بیننده

DLBAN بازدید : 190 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Adobe Captivate  ابزاری برای ایجاد محتوای آموزش  الکترونیکی است. در این نرم افزار شما می توانید آزمون های الکتریکی مختلفی را بر اساس متد های آموزش الکترونیکی طراحی کنید .همپنین برای تولید محتوای ویدئویی ، فلش و .. می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

طراحی آزمون های اینترنتی از مهم ترین امکانات این نرم افزار است.

DLBAN بازدید : 106 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید نود۳۲ یکی از بهترین و قویترین نرم افزار های ضد ویروس موجود است که طرفداران زیادی دارد. این بسته آپدیت نود ۳۲ که برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، اسمارت سکوریتی و همچنین آنتی ویروس ورژنهای ۳ و ۴ و ۵ و ۶ را به راحتی به روز می نماید. امیدوارم موردتوجه قرارگیرد.

این بسته ی آپدیت را هم اکنون از مستردانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 68 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

Athentech Perfectly Clear را بی شک می توان یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر دانست. این پلاگین که ویژه برنامه فتوشاپ عرضه شده است دارای ۱۲ ابزار مختلف می باشد که هر یک از این ابزارها تنها با یک کلیک در دسترس شما خواهند بود. بیش از ۱۰ سال است که این پلاگین فعالیت می کند و در این مدت توانسته است آن چه که دلخواه کاربران است را به دست آورده و آن را در خود بگنجاند. این پلاگین با تصاویر ۸ و ۱۶ بیتی مطابقت دارد. همچنین بر روی لایه های مختلف یک عکس، بر روی نقاط خاص تصاویر و با فایل های اکشن فوتوشاپ قابلیت تطابق دارد.

DLBAN بازدید : 209 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که زیاد با نرم افزار یاهو مسنجر از طریق Voice Call یا Video Call با دوستان خود ارتباط برقرار می کنید ولی به دلیل پایین بودن کیفیت این گفتگو ، خیلی ناراضی باشید. برای رفع این مشکل میتوانید از نرم افزار جدید ooVoo v3.5.5.72 استفاده کنید. ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد، امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است، در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند.

DLBAN بازدید : 82 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. نرم افزار مرورگر گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم

DLBAN بازدید : 225 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

 

(91/12/18) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19 & 20

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر این نرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 94 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار Throttle نرم افزاری قدرتمند برای افزایش سرعت اتصالات اینترنت شما می باشد. نرم افزار Throttle از روش های گوناگون باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب در مرورگر شما می شود. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا بازی ها، فیلم ها و فایل های خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد.

این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL ،ADSL،Cable ،ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایل های فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد. با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید.

این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تا بهترین عملکرد ممکن رابرای شما به ارمغان آورد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 85 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر ۲۰۱۲ بالغ بر ۵۶ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز ۱۰۰ هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات نرم افزار ooVoo  می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با ۱۲ نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  .

البته قابلیت ها این نرم افزار به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده . تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید . هم اکنون می توانید نرم افزار مسنجر ooVoo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

DLBAN بازدید : 142 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

 

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

DLBAN بازدید : 79 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

(91/12/10) تغییرات: 

اضافه شدن ورژن جدید موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 19 & 20

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت موزیلا فایرفاکس وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مروگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

DLBAN بازدید : 97 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار TeamViewer V7.0.12142 Final ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا این سایت با هدف ارایه مطالب کامپیوتری به صورت گلچین دست به فعالیت زده است تمامی مطالب این سایت از دگر سایت ها به صورت گلچین و با ذکر منبع و سایت و شرایط قانونی بر روی سایت قرار می گیرد.از سایت دانلودبان لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام قسمت از مطالب به صورت گلچین بهتر ارایه شده است؟
    تبلیغات متنی

    جای تبلیغات متنی شما در دانلودبان اینجاست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 369
  • بازدید سال : 5,035
  • بازدید کلی : 51,732
  • کدهای اختصاصی
    دانلودبان | تفریحی | سرگرمی | دانلود نرم افزار | دانلود بازی | اس ام اس | عجیب تربن ها | دانلود آنتی ویروس | خنده دار | نرم افزار اینترنتی | دیدنی | جالب | دانلود بان | گرافیک | فتوشاپ |موبایل |نرم افزار موبایل |دانلود لینک مستقیم نرم افزار | دانلود باحال |کلیپ|dlban| dlban.rzb |آنتی ویروس eset | عاشقانه